Den stor dag imorgen :/

Barcelona turen

Hey bloggen

Så er jeg ved slutte mit ophold i Barcelona,  det har været 3 skønne dag, nu glæder jeg mig bare til mig komme over til min værtsfamile møde dem fald på plads, se hvilken skole jeg skal gå på. Nok om det nu vil jeg lige gik jer et hurtigt et resume over de her 3 dage

1 dag: Jeg ankommer til lufthavn i København og skulle tjekke ind med de 3 andre fra Danmark som skulle med til Spanien, da vi havde tjekke ind fået vores Bording pas, skulle vi sige farvel til vores forældre, ja det var en hård omgang. Men nu om dage er der Whatsapp facetime og skype så vi kan altid se hinandens fjæs. Da vi havde sagt farvel gik vi op og fik vores håndbagage tjekke og så skulle vi skynd os over til vores gate fordi det tog lidt tid at komme igennem kontrolen, fordi der var mange mennesker. Vi komme ikke til at side ved siden af hinanden, men heldigvis fik jeg en vinduesplads og jeg fik sovet lidt, da jeg ikke sov så meget om natten. Vi lader i Barcelona 2 timer og 50 minutter efter og møder hinanden, derefter følges vi ud til vores bagage og så mødt vi en mand som viste os den taxa vi skulle tag for komme hen til vores Hostels. Jeg bor ikke med de andre danskere da der så mange der skulle til Spanien det her år, så dem fra Zaragoza bor sammen på et hostel sammen og resten bor på et andet hostel. Da vi kom fra lufthavn af, fik vi frokost da alle eleverne var ankommet til det hostel, hvor alle de andre boede. Derefter fik vi lidt til at slap af, så skulle vi ud på en tur da var på et bjerg hvor man kunne se ud over hele Barcelona. Det var så smukt!! derefter fik vi lidt tid til at gå rundt se hvad der var oppe på bjerget. Hvor der var forlystelser og en kirke som havde sammen statue som den der er i Brasillien i Rio de Janeiro. Derefter kørt vi tilbage på hostel og fik aftensmad, så efter vi havde spiste gik dem fra Zaragoza område over til deres hostel, så gik nogle af os i bad derefter lade vi os til at sove fordi vi var rigtigt træt efter en lang dag.

2 dag: Vi stod op klokken 7:00 fordi vi skulle nå at spise morgenmad og gøre os klare før vi skulle mødes klokken 9:00 og to af pigerne skulle i bad før vi skulle spise morgenmad. Klokken 9:00 gik vi ud for at mødes med de andre og derefter blev vi kørt hen på et hotel hvor vi hørte en lederne fra Interhispanina, som fortalt om hvordan tingene er i Spanien og hvordan det er hos familierne og at den første måneds tid i skolen. Vil vi ikke forstå en skid eller forstå vores lære da de ikke er så god til Engelsk, som vi er i andre lande. Efter vi havde været på hotel tog vi tilbage og spiste frokost, efter vi havde fået frokost kørte vi rundt i busser og så det mest af Barcelona. Meget smuk by!!! vi havde kun et stop fordi det regne, det var på et bjerg hvor man kun se vandet og byen så smuk!! efter det havde vi fritid til gå rundt, før vi skulle havde aftensmad. Der gik min veninde og jeg ind i et shopping center for at finde en ordbog, det fandt vi!!! efter vi havde fået købt den. Købt vi også lid snacks til tog turen til Zaragoza, så tog vi tilbage for spise aftensmad. Så ringede jeg lige snakke med min familie fra både Danmark og Marokko for at fortæl det været nogle gode dage i Barcelona og jeg var klar til at komme ned til familien i Zaragoza. Så sad vi 4 piger som var på samme værelse op til klokken 2-3 om natten og snakke og hørte musik og hygge os, selvom vi skulle mødes klokken 07:30 næste dag.

3 dag. Vi stod tidligt op for skulle tag en taxa til tog station i Barcelona. Fordi vi skulle med vores tog klokken 9:00 så vil vi ankomme til Zaragoza klokken 10:23, der ville min værtfamilie så komme hente mig. Men det høre i om i den næste indlæg da det skal handle om min uge her i Zaragoza.

Der er nogle billeder på instagram og jeg vil også poste dem her på bloggen.

følg mig på de sociale medier for flere information om livet i Spanien.